هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 11 تير 1403
ساعت 02:41
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 6 تير 1403 ساعت 13:59
چهارشنبه 6 تير 1403 13:50 ساعت
2024-6-26 13:59:40
شناسه خبر : 381593
مجتبی عرب مازیار فعال دانشجویی تحلیلی از وضعیت انتخابات و رویکرد هواداران یک نامزد خاص منتشر کرد.

به گزارش رجانیوز؛ مجتبی عرب مازیار فعال دانشجویی درباره وضعیت انتخابات ریاست‌جمهوری یادداشتی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

 

متن یادداشت به شرح زیر است:

 

بسم الله


عزیزان یک جوری میگویند مسئولیت فلان و بهمان را می‌پذیرید؟ که انگار یادشان رفته:

۱. انتخابات ۸۴ اصرار داشتند امکان ندارد فلانی رییس جمهور شود، شد! مسئولیت تحلیل غلط پر از پمپاژ را پذیرفتند؟ نه! راحت بی اطلاع جلوه کردند و رفتند انتخابات بعدی!

۲.انتخابات مجلس هشتم سال ۹۰ گفتند امکان ندارد مردم به پایداری رای دهند! زد و در تهران پایداری رای بسیار شگفت انگیزی آورد!مسئولیت تحلیل غلط و آن پمپاژهای آبدار را پذیرفتند؟ نه! اصلا مگر چنان تحلیلی داشتند ؟!

۳. انتخابات ۹۶ گفتند اجماع! اجماع کردیم رییسی رای نیاورد! مسئولیت تحلیل غلط و آن پمپاژهای آبدار را پذیرفتند؟ نه! راحت به تنظیمات کارخانه برگشتند و از ضعف حافظه دیگران استفاده بردند و رفتند انتخابات بعدی!

۴. انتخابات مجلس ۹۸ گفتند مجید انصاری ها آمدند و تمام شد و لیست واحد را رای ندیم لولوها مجلس را تصرف می‌کنند تا روز قبل انتخابات! مجید انصاری کمتر از صادق شهبازی و یامین پور و رسایی رای آورد! مسئولیت تحلیل های غلط را پذیرفتند؟ نه! اصلا مگر تحلیل غلطی داشتند؟!!!

۵. انتخابات مجلس ۱۴۰۲ گفتند کار تمامه و چناران سرافراز اگر چوب خشک در لیست بگذارند، پیروز است! آقای قالیباف هم روی شاخش است که نفر اول تهران و حداقل یک میلیون رای! زد و ثابتی شد نفر دوم تهران و پاجوش ها آمدند! فوقع ما وقع!مسئولیت تحلیل های غلط را پذیرفتند؟ نه!

حالا همان ترکیب درخشان همیشگی که از ۷ انتخابات ۵ تا را نقطه زن درست! پیش بینی کرده! جوری صورت‌بندی بدیهی میکند که پزشکیان حتما در دوم رییس جمهور است و همه سبد جلیلی با انصراف میرود بغل قالیباف و در غیر اینصورت کار تمام است و هر که غیر این را بگوید چقدر بی‌منطق و بی‌آمار و بی‌علم و فلان است، جوری مشارکت ۷۰ درصدی ۹۲ و ۹۶ را با مشارکت پنجاه درصدی ۴۰۳ پسا شهادت رییسی یکسان میگیرند و برایتان نمودار میکشند که اگر غیر این بگویید کأنه کفر گفتید و هیچ تحلیل دیگری نمی‌تواند صحیح باشد!

نه ما هم گوی جادو نداریم! اما عقل تحلیل و محاسبه داریم! و البته میفهمیم اتفاقا صحنه انتخابات پر از مولفه انسانی است نه آمار عددی و محاسبات ریاضی صرف!

عاقل هم به تحلیل گرانی که ۵ از ۷ خطا زدند منطقا تکیه نمیکند! میکند؟!

شما مسئولیت کم کاری هایتان در تبلیغ آقای قالیباف را میپذیرید؟!

*شما مسئولیت استراتژی غلط انتخاباتی از ۸۴ تا ۹۲ و ۹۶ و ۴۰۲ و ۴۰۳ برای ایشان را که اینقدر برایشان ضرر درست کردید و هر دفعه از سی چهل درصد شروع میکند و هفته آخر افت شدید می‌کند و به بیست درصد می‌رسد را پذیرفتید؟!

شما مسئولیت ناتوانی‌تان در اقناع جبهه انقلاب در سلامت و خوبی ایشان را پذیرفتید ؟

شما مسئولیت تنبلی‌تان در ایجاد وحدت از پایین و به جایش صرف وقت در جلسات محفلی بالادستی و خرج هر مرجع اجتماعی و ابلاغ به جبهه را پذیرفتید؟!

شما مسئولیت هزار کار نکرده‌تان را پذیرفتید که فکر کردید این بچه های انقلابی یک دکمه دارند که شما می‌روید آن پشت تصمیم بگیرید بعد دکمه را فشار میدهید اینها هم میگویند چشم ؟!!

شما الهه های مسئولیت ناپذیری، الهه‌های گردن‌نگیری هستید، پس لطفا از مسئولیت نگویید !

 

انتهای پیام/



2
پسندیدم
کلیدواژه ها »

 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home