هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 12 تير 1403
ساعت 02:22
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 10 تير 1403 ساعت 18:20
يكشنبه 10 تير 1403 18:19 ساعت
2024-6-30 18:20:05
شناسه خبر : 381646
بلدوزر از ماشین آلات راهسازی است که در ساخت و ساز ها و راهسازی از آن استفاده می شود. از بلدوزر ها برای ایجاد زمین مسطح پیش از اجرای سازه استفاده می شود. بلدوزر دارای تیغه ی فولادی در بخش جلویی این ماشین است و به وسیله ی آن می تواند خاک ، شن و.... را به راحتی جابجا کند وزمین را صاف و مسطح نماید. برای این که بلدوزر ها را بشناسیم باید اطلاعاتی را درباره ی این ماشین داشته باشیم و با اجزای مختلف آن آشنا شویم.

 بلدوزر ها از دو بخش فوقانی و زیر بندی ساخته شده است. قطعات بلدوزر در مدل های مختلف این ماشین دارای تفاوت هایی می باشند که برای خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو باید این قطعات را بر اساس نوع  مدل بلدوزر انجام دهید. بلدوزر ها در بخش فوقانی خود دارای دو مدل معمولی و زره پوش هستند. برای انواع فعالیت های راهسازی استفاده از بلدوزر معمولی انجام می گیرد و برای پروژه های معدن از بلدوزر زره پوش استفاده می شود. در بلدوزر مهم ترین قطعات بلدوزر ، تیغه و ریپیر است که برای جابجایی خاک در حجم زیاد، شکستگی لایه های زمین و ایجاد شیار به کار می رود. از برند های معتبر در زمینه ی قطعات بلدوزر ، کوماتسو است. قطعات بلدوزر کوماتسو از سطح کیفی بالایی برخوردارند و طرافداران زیادی دارند.

خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

شرکت کوماتسو پارت از مجموعه های فروش قطعات ماشین الات راهسازی است که لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را نیز عرضه می کند. فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو با مناسب ترین قیمت ارائه می شود و می توانید از طریق سایت این مجموعه خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را انجام دهید.

معرفی لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

کوماتسو برندی ژاپنی است که انواع قطعات ماشین آلاتی همچون بیل مکانیکی ، لودر ، بلدوزر ، لیفتراک و.. را به تولید می رساند. محصولات کوماتسو از نظر کیفیت شناخته شده هستند. کوماتسو قطعات یدکی ماشین الات را نیز ارائه می کند. بلدوزر ها از پر کاربردترین ماشین آلات راهسازی هستند و نیاز به قطعات یدکی بلدوزر، همواره وجود دارد به همین دلیل صاحبین بلدوزر ها برای خرید قطعات بلدوزر باید دقت داشته باشند که نوع مرغوب این قطعات را تهیه کنند. برند های معتبر که شناخته شده هستند دارای قطعات با کیفیتی هم می باشند و بهترین قطعات برای خرید هستند زیرا در طول سال ها کیفیت این قطعات ثابت شده است و می توان با اطمینان از آن استفاده نمود. لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو به عنوان یکی از بهترین قطعات بلدوزر موجود در بازار، توسط فروشندگان محدودی به فروش می شود. برای خرید قطعات بلدوزر کوماتسو نیز دقت کنید که قطعات اورجینال را تهیه کنید زیرا در بازار انواع قطعات تقلبی نیز به فروش می رسد که این قطعات کیفیت لازم را ندارند و در زمان کوتاهی آسیب می بیند و خرید این قطعات تنها به هدر دادن پول می باشد. استفاده از قطعات بی کیفیت موجب آسیب به ماشین شده و هزینه های زیادی به دنبال دارد. با شناخت قطعات و اختصاص هزینه ی مناسب برای آن می توانید قطعات با کیفیت را تهیه کنید. در صورتی که اطلاعات لازم را ندارید ، حتما از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اورجینال

تولید قطعات بلدوزر در شرکت کوماتسو بسیار افزایش پیدا کرده است و این قطعات در بازار های جهانی یافت می شود. کوماتسو محصولات را به کشور های زادی عرضه نموده است. برای خرید قطعا بلدوزر کوماتسو با مراجعه به مراکز نمایندگی می توانید خرید محصولات کوماتسو را انجام دهید. مراکز پخش قطعات خرید ماشین آلات راهسازی ، لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را ارائه می کند. با توجه به این که در بازار انواع قطعات تقلبی هم وجود دارد ، خرید قطعات بلدوزر کوماتسو از فروشگاه های معتبر بسیار مهم است. فروشندگانی همچون شرکت کوماتسو پارت همواره قطعات اصلی را ارائه می دهند و با خرید قطعات بلدوزر کوماتسو از چنین مجموعه هایی شما می توانید به صورت مطمئن خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را انجام دهید. فروش قطعات بلدوزر کوماتسو در سایت این مجموعه به صورت اینترنتی در نظر گرفته شده اند. از طریق سایت می توانید محصولات را مشاهده نموده و قطعات مورد نظر را به صورت غیر حضوری با تماس با همکاران ما انجام دهید.

خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

انواع قطعات بلدوزر کوماتسو

هر یک از لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در جای خود اهمیت بالایی دارن دو در صورتی که هر یک از بخش های مهم در این ماشین دچار مشکل شود ، موجب اختلال در کارکرد بلدوزر خواهد شد. لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو باید با دقت بالایی انتخاب شوند زیرا با توجه به مدل های مختلف بلدوزر ها ، قطعات آن ها هم تا حدودی متفاوت است. قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو با توجه به کارکرد بسیار خوبشان ، مناسب است و این قطعات بسیار با دوام هستند. در صورتی که بتوانید خرید قطعات بلدوزر کوماتسو را از نمایندگی معتبر انجام دهید ، خریدتان به صرفه خواهد بود. این مجموعه قطعات اورجینال را با نازل ترین قیمت ارائه می کند. شرکت کوماتسو انواع قطعات بلدوزر و سایر ماشین الات راهسازی را ارائه می کند و مجموعه ی کاملی برای خرید قطعات یدکی می باشد. انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو عبارتند از :

 سوئیچ استارت بلدوزر، شلنگ آب، فیلتر روغن، رادیاتور آب، فیلتر هواکش، مخزن آب، کیت کامل، جک پاکت،  منبع آب، فشنگی حرارتی، پوسته گیربکس، چهار شاخه گاردان، اتاق کامل ، بویین، دیسپلی، صندلی، کاسه نمد گیربکس، صفحه آهنی  ،چراغ خطر بلدوزر و صفحه گرافیت می باشد.

تیغه از مهم ترین لوازم یدکی بلدوز کوماتسو

بخش های یک بلدوزر را تراکتور، تیغه، سیستم هدایت کننده تیغه و ریپر تشکیل می دهند. تیغه هایی که در بلدوزر استفاده می شود، دارای تیغه های مختلف می باشد. نوعی از این تیغه‌ ها به منظور تمیز کردن زمین استفاده می شود و با استفاده از این تیغه می توان جابجایی خاک را در سطح کم عمق انجام داد. یکی دیگر از تیغه های بلدوزر ، تیغه ی زاویه دار است که شامل تیغه زاویه دار پر قدرت و تیغه زاویه دار دوبل می باشد. همچنین انواع دیگری از تیغه ها هم وجود دارد که تیغه c بوده و برای گودبرداری از ان استفاده می شود. همچنین تیغه u برای حمل بار ها برای فاصله های درو تر مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع تیغه بلدوزر در انواع تیغه نیم u و تیغه u می باشد. از دیگر تیغه های مورد استفاده در بلدوزر ها ، تیغه پاکسازی است که برای مسطح نمون زمین از آن می توان بهره برد.

خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو توسط مرکز معتبر

فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در بازار توسط فروشندگان مختلف انجام می گیرد اما اعتماد به فروشنده بسیار مهم است. فروشنده ای که بتواند فروش قطعات بلدوزر کوماتسو اورجینال با قیمت مناسب را ارائه دهد بسیار مهم است. شرکت کوماتسو پارت یکی از مراکز معتبر عرضه کننده ی قطعات بلدوزر کوماتسو است که تنوع بالایی از لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را در نظر گرفته است. فروش قطعات بلدوزر کوماتسو به صورت اینترنتی انجام می گیرد بنابراین مشتریان از سراسر کشور امکان سفارش دهی محصولات را دارند.

شرکت کوماتسو پارت از مراکز معتبر فروش قطعات بلدوزر اورجینال است. این مجموعه انواع قطعات مورد نیاز بلدوزر ها را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند و از طریق سایت مرکزکوماتسو پارت می توانید قطعات ماشین آلات مورد نظر را به آسانی و به صورت مطمئن تهیه کنید.

 



 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home