هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 12 تير 1403
ساعت 02:10
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 10 تير 1403 ساعت 16:14
يكشنبه 10 تير 1403 13:03 ساعت
2024-6-30 16:14:46
شناسه خبر : 381636
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز یکشنبه دهم تیر ماه در بازار بزرگ تهران در جمع مردم و بازاریان حضور یافت.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز یکشنبه دهم تیر ماه در بازار بزرگ تهران در جمع مردم و بازاریان حضور یافت.
گروه سیاسی - رجانیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز یکشنبه دهم تیر ماه در بازار بزرگ تهران در جمع مردم و بازاریان حضور یافت.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، «سعید جلیلی» پیش از ظهر امروز در آغاز دور دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای گفتگو با مردم در بازار تهران حضور یافت.
 
بازاریان و مردم با شعار‌های «جلیلی قهرمان؛ برس به داد ایران» و «صل علی محمد؛ بوی رئیسی آمد» از «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.
 
 
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ صبح روز جمعه هشتم تیرماه در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رأی در سراسر ایران برگزار شد که از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعبه شهری، ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه روستایی، ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعبه ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار بود همچنین ۳۴۴ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف جهان برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور در سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها در نظر گرفته شده بود.
 
مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 


 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home