هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 12 تير 1403
ساعت 09:07
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 10 تير 1403 ساعت 18:16
يكشنبه 10 تير 1403 18:13 ساعت
2024-6-30 18:16:22
شناسه خبر : 381644
شما میتوانید اطلاعات لازم درباره چسب عایق بندی آب بندی و خمیر های درزگیری را در سایت رومولو بدست آورید

خرید چسب عایق بندی آب بندی ، می‌تواند با سهولت بیشتر روند آب بندی، سبب مقاومت انواع سازه در برابر نفوذ آب شود. این چسب‌ها از ترکیبات به خصوصی ساخته شده‌اند که قدرت نفوذ به درزها را دارند و باعث جلوگیری از جریان آب در آن‌ها می‌شوند. بخش‌های مختلفی در یک خانه وجود دارد که در تماس با آب قرار گرفته و احتیاج به مقاوم‌سازی پیدا می‌کند. از این رو برای آشنایی بیشتر شما با این ترکیب، در ادامه قصد داریم به ارائه توضیحات بیشتر نسبت به عملکرد و خصوصیات مطرح جهت خرید چسب عایق بندی آب بندی بپردازیم.

رومولو نسل نوین محصولات ساختمانی

 

دلایل استفاده از چسب عایق بندی آب بندی برای عایق کاری

همانطور که گفته شد، سازه‌های مختلف بسته به نیازهایی که دارند، در برابر رطوبت و یا آب مستقیم قرار می‌گیرند. در چنین شرایطی، نفوذ آب به بافت سازه می‌تواند سبب بروز نشتی و یا کاهش استحکام بنا شود. از این رو روند آب‌ بندی و عایق‌ سازی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

در این راستا، عواملی که سبب شده تا تقاضا برای خرید بهترین چسب عایق بندی افزایش پیدا کند، مربوط به عملکرد آن در برابر رطوبت خواهد بود. در ادامه برخی از این عوامل به طور کلی مطرح شده است:

-استفاده از چسب عایق به واسطه نحوه اجرا، به نسبت از سهولت بیشتری برخوردتر است. به علاوه عدم نیاز به استفاده از ابزار و تجهیزات متنوع در این روند، سادگی بیشتری را برای نتیجه‌گیری فراهم می‌آورد.

-سرعت اجرا برای جلوگیری از نفوذ آب به واسطه چسب عایق بندی، نسبت به دیگر شیوه‌های آب بندی بیشتر بوده و می‌توان با صرفه‌جویی در زمان، بهترین نتیجه را حاصل کرد.

-مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، از جمله دیگر نتایجی بوده که چسب عایق می‌تواند به همراه داشته باشد. این مقاومت می‌تواند مانع تخریب سازه شده و از آسیب و نفوذپذیری جلوگیری می‌کند.

-تنوع در ساختار و رنگ چسب و در نتیجه قابلیت کاربرد برای بخش‌های مختلف سازه‌ها هم نمونه دیگری از ویژگی‌های مثبت و دلایل کاربرد این چسب بوده که به واسطه آن محدودیتی برای استفاده از این چسب مطرح نمی‌شود.

-گستردگی کاربرد برای انواع سازه‌ها و نیز ترکیباتی چون رنگ‌های اکریلیک و پلاستیک، سبب شده تا از این چسب در صنایع مختلف بهره گرفته شود.

به طور کلی عملکرد بهتر چسب عایق بندی در مقایسه با شیوه‌های سنتی آب بندی، تحول بزرگی را در روند مقاوم سازی انواع سازه‌ها ایجاد کرده که دلایلی فراتر از موارد مذکور را شامل می‌شود.

RO9چسب عایق رومولو

فروش بهترین چسب‌های عایق

به طور کلی عملکرد چسب عایق بندی، سبب شده تا کاربرد گسترده‌ای برای آن مطرح شود. از این رو تقاضای خرید این چسب بالا بوده و فروش بهترین چسب‌های عایق با سرعت بسیار انجام می‌شود. عدم تعریف محدودیت در بستر کاربرد و مقاومت بالا در شرایط مختلف محیطی و جوی، عاملی برای افزایش آمار فروش این نوع چسب به شمار می‌رود.

در صورتی که شما هم به دنبال عایق‌ سازی برای انواع سازه‌هایی هستید که در مجاورت آب و یا رطوبت قرار دارند، می‌توانید از این ترکیب رزینی بهره بگیرید.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره محصول پرفروش شرکت romolo یعنی خمیر درزگیری اطلاعاتی در اختیارتون قرار بدیم

خمیر درزگیری از جمله محصولات پرکاربرد در ساخت سازه و ساختمان است که از آن برای پوشاندن درزها و خلاء‌های میان کاشی‌ها و سرامیک استفاده می‌شود.

مشخصات اصلی خمیر درزگیری

خمیر درگیری اغلب از ترکیبات رزین‌ها تولید می‌شود که خالص هستند و به همراه فیلر معدنی فرآوری شده‌اند. این ترکیب به صورت خمیر بسته بندی شده و تحت عنوان خمیر درزگیری همه کاره به فروش می‌رسد. ساختار خمیر درزگیری مقاوم و مستحکم است و از نفوذ رطوبت و سایر آلودگی‌ها به داخل درزها جلوگیری به عمل می‌آورد. همچنین خمیری بودن محصول مانع از نفوذ آن به زیر کاشی و سرامیک می‌شود؛ در نتیجه این ماده خمیری تنها به صورت سطحی روی بندها و بندکشی‌ها را پر می‌کند. پرکنندگی سطحی خمیر درزگیری منجر می‌شود که درزهای میان کاشی‌ها و سرامیک در ظاهر با سطح مصالح هم‌تراز شود. ناگفته نماند که خمیر درزگیری همه کاره از مقاومت بالایی برخوردار است و به راحتی دچار ساییدگی و ترک خوردگی نمی‌شود. از این رو اگر می‌خواهید بیشتر در مورد خمیر بندکشی و درزگیر ضد آب اطلاعات کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

طرز استفاده از خمیر درزگیری

ابتدا محل مورد نظر را کاملا پاکسازی کنید؛ توجه داشته باشید که محل مورد نظر باید از هرگونه رطوبت و گرد و غبار یا حتی شیء تیز پاک شود تا خمیر بتواند به درستی در محل راه پیدا کند. همچنین لازم به ذکر است که باید زمانی را برای استفاده از خمیر درزگیری انتخاب کنید که حداقل تا چند ساعت نخواهید از آن محل استفاده کنید. در ادامه می‌توانید خمیر درزگیری همه کاره را روی محل مورد نظر قرار دهید و آن را با کاردک صاف کنید؛ پس از اتمام کار می‌توانید خمیر اضافه را از روی کاشی و کناره‌ها پاک کرده و تمیز کنید. سپس به خمیر درزگیری اجازه دهید که کاملا خشک شده و اصطلاحا خود را بگیرد. چرا که اگر فرآیند خشک شدن خمیر به درستی طی نشود، از طول عمر خمیر درزگیری کاسته خواهد شد.

 



 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home