هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 6 آبان 1403
ساعت 02:05
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 5 آبان 1403 ساعت 19:31
شنبه 5 آبان 1403 19:06 ساعت
2024-10-26 19:31:38
شناسه خبر : 382716
غلامرضا:عملیات بزرگ مقابله‌ای نیروهای مسلح خصوصاً غیورمردان پدافند هوایی جداً قابل تقدیر و ستودنی است.
غلامرضا:عملیات بزرگ مقابله‌ای نیروهای مسلح خصوصاً غیورمردان پدافند هوایی جداً قابل تقدیر و ستودنی است.

گروه سیاست-رجانیوز:محمدرضا غلامرضا در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک میهن عزیزمان عنوان کرد:

 

۱. اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به خاک مقدس ایران به هیچ عنوان نباید عادی جلوه داده شده و یا با آن احساسی برخورد نمود.


۲. عملیات بزرگ مقابله‌ای نیروهای مسلح خصوصاً غیورمردان پدافند هوایی جداً قابل تقدیر و ستودنی است.


۳. با در نظر گرفتن احتمالات مختلف، تغییر آرایش و تاکتیک دفاع از حریم ایران عزیز، حتماً مد نظر قرار گیرد.


۴. میزان دخالت آمریکا و سایر کشورها دقیقاً مورد بررسی قرار گرفته و برای پاسخ به تجاوزگری صهیونیست‌ها، به کشورهایی که میزبان مجتمع شناسایی و حمله می‌باشند، هشدارهای لازم داده شود.


۵. دفاع از حریم ایران بصورت ترکیبی و صدها کیلومتر دورتر از خاک ایران می‌بایست طراحی و اجرا گردد.


۶. پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم، علاوه بر اهدافی در داخل سرزمین‌های اشغالی، می‌بایست دارایی‌های صهیونیست‌ها در سایر کشورها را نیز شامل شود. دقیقاً همانگونه که رژیم در چارچوب استراتژی ناحیه خاکستری در سوریه و عراق عمل نموده است.


۷. جمهوری اسلامی و مقاومت با ارزیابی وضعیت منطقه، رفتار صهیونیست‌ها و حامیانش و همچنین صحنه بین‌المللی و احتمالات متصور، می‌بایست قواعد جدیدی را پایه‌گذاری کرده و بر نظام ظالم حاکم، تحمیل و تثبیت نمایند.


۸. از فلسطین تا لبنان، سوریه، عراق، یمن و ایران یک جبهه به حساب آمده و هر تصمیمی قطعاً می‌بایست دربر گیرنده منافع اعضاء آن باشد.


۹. به موازات و هم وزن نیروی هوایی، نیروی زمینی، نیروی دریایی، دستگاه‌های جاسوسی و واحدها و یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی، جنگ ادراکی علیه جبهه مقاومت به شدت ادامه دارد. لذا اولاً می بایست مراقبت نمود خوراک لازم برای عملیات روانی در اختیار جنایت‌کاران صهیونیست قرار نگیرد. ثانیاً هر برادر و خواهر دغدغه‌مندی، تولید کننده محتوا و رزمنده این عرصه مهم علیه صهیونیست‌ها باشد.


۱۰. هم‌زمان با افزایش دیپلماسی سیاسی و تبیین دقیق وضعیت منطقه خصوصاً تداوم تجاوزگری، نسل‌کشی و جنایت‌های صهیونیست‌ها، می‌بایست دیپلماسی امنیتی را بطور چشمگیری فعال نموده و در صورت نیاز با هم‌پیمانان و شرکاء، اتاق عملیات مشترک تشکیل داد.


۱۱. با توجه به تشدید اختلافات و شکاف‌های داخلی صهیونیست‌ها که از ابتدای شکل‌گیری این رژیم منحوس بی سابقه می‌باشد و از طرفی جنایت‌های روزانه آن‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین که موجب بیداری آزادی‌خواهان شده است. می‌بایست بسترهای لازم برای ایجاد یک جبهه بزرگ و فراگیر از مسلمانان و آزادی‌خواهان با هدف فروپاشی از درون، علیه صهیونیست‌ها شکل گیرد.


۱۲. تقویت جبهه داخلی در تمامی عرصه‌ها به ویژه توجه به مردم و حل مشکلات آن‌ها بعنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام، اولویت اصلی ارکان کشور خاصه دولت‌مردان باشد.


۱۳. توجه به مرزهای شرقی کشور با در نظر گرفتن مختصات برخی از کشورها و برنامه‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در این رابطه، مستلزم هوشیاری بیش از پیش در داخل و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تامین امنیت و همچنین فعال کردن دیپلماسی امنیتی و هم زمان دائر نمودن خط دفاعی ده‌ها و صدها کیلومتر خارج از مرزهای ایران، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.


۱۴. در خصوص شناسایی و برخورد با عوامل نفوذی دشمن، بازگشت به تجربیات دهه شصت و فرهنگ سازی مبتنی بر اصول و ارزش‌های مشترک میان مردم و دستگاه‌های امنیتی و ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت بی پایان برای تامین امنیت در چارچوب امنیت مردم پایه، می‌بایست مجدداً تقویت شده و در دستور کار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/



1
پسندیدم

 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home