هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 8 مهر 1403
ساعت 02:10
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 7 مهر 1403 ساعت 18:18
شنبه 7 مهر 1403 18:17 ساعت
2024-9-28 18:18:57
شناسه خبر : 382368
برند جی پلاس یا گلدیران، به تازگی محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته است. در همین حال مشتری های زیادی را جذب خود کرده است. از سویی دیگر به علت تحریم های بسیار سنگین آمرکا از ورود لوازم خانگی های خارجی جلوگیری شده است. یکی از مزیت هایی که همه لوازم خانگی های جی پلاس دارند این است که، تمام قطعات آن از شرکت های بزرگ تامین می شود. این برند از سال 1397 شروع به فعالیت کرده است.

 همچنین خدمات گسترده و متنوعی را برای کاربران ایرانی ه ارمغان آورده است. یکی دیگر از مزیت های خرید لوازم خانگی جی پلاس، استفاده از مدرن ترین امکانات این لوازم است.برند جی پلاس با تولید محصولات لوازم خانگی متفاوت قصد بر این دارند که سبد کالایی کاملی را ارائه دهد.از این محصولات می توان به کولر گازی جی پلاس، تلویزیون جی پلاس، وایت برد هوشمند جی پلاس،ماشین لباسشویی جی پلاس، یخچال جی پلاس، و... اشاره کرد. که شما همه محصولات لوازم خانگی جی پلاس را می توانید درنمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند مشاهده نمایید.

:معرفی برند جی پلاس 

برند جی پلاس یکی از تازه کارها ایرانی در حوزه محصوات خانگی و محصولات صوتی و تصویری است. برای بررسی برند جی پاس باید به سال 1397 برگردیم. تا آن زمان محصولات ال جی و برخی دیگر از برندهای کره ای تحت شبکه و خدمات پس از فروش گلدیران در ایران عرضه می شد. از آن زمان و پس از ترک بازار ایران توسط ال جی گلدیران اقدام به تاسیس شرکتی برای تولید لوازم خانکی کرد که تام آن را گلدیران پلاس گذاشت؛ چیزی که ما امروزه با نام برند جی پلاس می شناسیم. در نهایت جی پلاس د سال 1398 به صورت کامل جایگزین برند ال جی شد و مدیریت گلدیران با تجربه سی ساله خود در واردات و پشتیبانی از لوازم الکترونیک تلاش کردند تا کیفیت محصولات این برند را در حد و اندازه مطلوبی ارتقا دهند.

معرفی انواع لوازم خانگی نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند

همان طور که پیش تر اشاره کردیم،لوازم خانگی های جی پلاس دارای تنواع های زیادی است تا متناسب هر سلیقه ای باشد. به همین امر بهتر است با انواع آن آشنا شویم. در اثر تحریم و فشار های سنگین آمریکا و صادر نشدن قطعات لوازم های خانگی،شرکت گلدیران به فکر ساخت برندی جدید و با کیفیت شد. این برند که جی پلاس نام دارد در سال های اخیر توانسته مشتری های خود را افزایش دهد. یکی از ویژگی هایی که شما دوست دارید تا حتما یک محصول جی پلاس در گوشه و کنار خانه تان داشته باشید، پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. از دیگر ویژگی های جی پلاس اقساطی بودن محصولات اش است. شرکت گلدیران علاقه زیادی به کمک کردن به مشتری های خود دارد. همچنین با قسطی کردن آن توانسته این شرایط را به وجود آورد تا افرادی بتوانند به راحتی از آن خریداری کنند. احتمالا همه ما از اواع قیمت های سرسام آور محصولات خانگی با خبر هستیم و فکر می کنیم که دیگر توانایی خریدن محصولات خارجی را نداشته باشیم تا وضع و ظاهرخانه مان را تغییر دهیم. اما گلدیران فکر اینجا را نیز کرده است. شما می توانید محصولات را با کیفیت بالا و قیمت کمتر خریداری کنید. از نظر ظاهری تفاوت اندکی با دیگر برندها دارد. پس در نتیجه تمام محصولات جی پلاس از ظرافت و زیبایی کافی برخوردار است. پایین بودن قیمت الزمان به کم کیفیت بودن محصولات آن نیست. اما خبر تاسف باری که وجود دارد این است که اکثر قطعه های این محصولات از کشورهای چنین،کره و آلمان وارد ایران می شود. اما به علت تحریم ها، به مدت 8 ماه قادر نبودند که قطعه ها را وارد کنید اما خوشبختانه این موضوع حل شده است.

نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند تلویزیون Gplus

تلویزیون جی پلاس ظاهری بسیار زیبا دارند. البته در کنار ظاهری زیبا ه خطر جنس بدنهی مقاومی که دارند عمر آن ها بسیار طولانیست،یعنی معادل با30 هزار ساعت که این قابلیت و ویژگی ها سبب شده که این تلویزیون ها قدرتمند تر در بازار رقابت ظاهر شوند. استفاده راحت از دسترسی های آن یکی از ویژگی های مهم این تلویزیون هاست. در نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند تلویزیون مدل جی پلاس در سه سری یعنی Stellar،Power،Style تولید و عرضه شده اند.

سری Power تلویزیون های جی پلاس در دو سایز 32 اینچ و 40 اینچ تولید می شند. کیفیت تلویزیون جی پلاس این مدل در سطح بالایی قرار داشته و توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. از جمله امکانات این سری دستگاه Gplus می توان به وجود پنل Time Shift،+A،ظبط بر روی حافظه خارجی،قابلیت کاهش نویز،تقویت سیگنال و.. اشاره کرد.

سری Stellar تلویزیون های جی پلاس در 3 سایز 50 اینج،55اینج و 56 اینچ تولید و عرضه بازار شده است. کیفیت تلویزیون جی پلاس Stellar با دارا بودن رزولوشن UHD،نمایش عالی ترین تصاویر را بر روی دستگاه تضمین کرده است.این مدل تلویزیون جی پلاس با پشتیبانی بیش از 80 میلیون پیکسل و یک میلیارد رنگ،شفافیت و وضوح بسیار بالای نمایش تصاویر در زمان تماشای فیلم و بازی را به دنبال خواهد داشت. همچنین این سری تلویزیون های هوشمند جی پلاس مجهز به سیستم عاملی اندروید 4.4 می باشد که نیاز کاربران را برای دسترسی به انواع امکانات و قابلیت های هوشمند برطرف خواهد کرد. وجود پنل +A،قابلیت های این سریبرند جی پلاس می باشد.(نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند)

یخچال فریزرهای نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند

قطعا یخچال ها مهم ترین بخش از هر آشپزخانه هستند و به نوعی می توان آن ها را نبض و ضربان یک آَپزخانه دانست. با توجه ه طول عمر و اهمیت کیفیت این کالا افراد د خرید آن دقت زیادی به کار می برند، از طرفی هم افزایش قیمت بی سابقه لوازم خانگی برند های خارجی نظیر ال جی،سامسونگ،بوش،بکو و... مجب شده تا مشتریان به تولیدات ایرانی توجه بیشتری کنند. یکی از این برند های ایرانی جی پلاس است، قطعا در هنگام خرید از این برند کیفیت آن بسیار مورد توجه است. شما می توانید لوازم خانگی از برند ج پلاس را از نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند تهیه نمایید. یخچال های جی پلاس در استفاده از تکنولوژی های روز دنیادر میان برندهای ایران قطعا پیشگام هستند.(نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند)

قابلیت فرش باکس در این یخچالعا موجب می شود تارطوبت درون هر محفظه با دمای مواد داخل آن به صورت متناسب تنظیم شود.

این یخچال دارای موتور هوشمند است که از رشن و خاموش شدن یخچال جلوگیری می کند، همچنین موتور هوشمند می تواند مصرف برق را هم تا میزان زیادی کنترل کند.

این یخچال ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا هیچ برفکی تولید نمی کنند و مجهز به سیستم نوفراست هستند.

 فناوری فرش ایر که با تزریق هوای تازه و خنک به درون یخچال موجب پدید آمدن دمایی متعادل می شود.

طراحی زیبا و خاص ای یخچال ها که موجب توجه بیش از خریداران شده.

مصرف پایین در یخچال های جی پلاس هم نکته ای غیر قابل انکار است.

استفاده از عایق های کار آمد برای حفظ دما و طراوت درون یخچال.

مزایا و معایب یخچال های نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند

مزایای یخچال های جی پلاس از نظر مصرف کنندگان: طراحی فوق العاده،استفاده از فناوری های روز دنیا مانند فرش اکس، زنگ هشدار دهنده تغییرات دما که در نظر مصرف کنندگان بسیار کاربردی محسوب می شود.موتور هوشمند که با جلوگیری از قطع و وصل جریان برق به صورت ناگهانی از سوختن موتور جلوگیری می کند. قیمت مناسب این کالا در برابر کیفیت بالای آن بسیاری از مشترین خود را خرسند کرده. سیستم پخش هوای تازه درون فضای یخچال موجب این شده که بو و عر داخل یخچال همیشه لذت بخش باشد و مواد غذایی با طراوت باقی بمانند. این برند دارای محصولاتی با تنوع بالا هست و توانسته تمام سلایق را در بر گیرد.

معایب یخچال های جی پلاس از نظر مصرف کنندگان: تعداد نمایندگی های کم، عدم برخورداری از یخ ساز اتوماتیک در غالب محصولات،نداشتن نمایشگر لمسی.

نمایندگی جی پلاس در ارومیه سونی خردمند سابق از قدیمی ترین و معروف ترین فروشندگان لوازم خانگی در شهر زیبای ارومیه می باشد. این فروشگاه نماینده رسمی فروش محصولات جی پلاس وال جی تحت ضمانت گلدیران می باشد. خدمات این فروشگاه در تمامی روز ها حتی روزهای تعطیل سال می باشد.سابقه این فروشگاه  به سال 86 بر می گردد که در واقع ارائه لوازم خانگی در این شهر را به 20 سال می رساند.برای ارتباط سریع با این شماره تلفن 04433377112 تماس و یا به نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند مراجعه نمایید. می توانید از طریق سایت اینترنتی جی پلاس هوم نیزخریداری نمایید.

تلفن و آدرس نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند

آدرس دقیق نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند : ارومیه، خ شیخ تپه نبش کوی 8 جنب سیسمونی کارن

تلفن 04433377112

برای آدرس دقیق نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند بر مپ های نشان و بلد و گوگل مپ مراجعه نمایید.

برای خرید در شهر تبریز می توانید به نمایندگی جی پلاس تبریز بادامچی مراجعه فرمایید

 



1
پسندیدم

 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home