هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 2 تير 1403 ساعت 12:59
شنبه 2 تير 1403 11:59 ساعت
2024-6-22 12:59:09
شناسه خبر : 381532
برنامه‌های مشاوران پزشکیان در این هفته هرچند ناخواسته اما چهره دولت آینده او را به تصویر کشید: دولتی عصبی، فحاش، و سرکوب‌گر منتقدین!
برنامه‌های مشاوران پزشکیان در این هفته هرچند ناخواسته اما چهره دولت آینده او را به تصویر کشید: دولتی عصبی، فحاش، و سرکوب‌گر منتقدین!
گروه سیاست-رجانیوز: در روزهایی که شاهد هستیم برخی از نامزدها برای اینکه بتوانند به هر قیمتی آرای ملت را جذب کنند، صحبت ها و ظاهری متضاد سابقه خود شکل داده اند و یا حاضرند هر شخصی با هر کارنامه سیاهی را به ستاد خود راه بدهند تا هرطور شده رای بیاورند؛ بازهم برخی از چهره‌های جریان اصلاح‌طلب نمی‌توانند حداقل چند روزی دست از استبداد و توهین علیه ملت خود بردارند.
 
به گزارش رجانیوز؛ برخورد خشن و فریادهای دیروز محمدجواد ظریف در حسینیه چهل تن کاشان بر سر مردم، یادآور سابقه سیاه لیبرال مسلک‌ها در برخورد با منتقدین و نظرات مخالف خود بود. 
 
جریان اصلاحات که در زبان مدعی لزوم ایجاد گفتمان واحد در کشور و وفاق اجتماعی در مردم است و حتی روزگاری شعار زنده‌باد مخالف‌من، شعار اصلی این جریان بود؛ حتی نمی‌تواند یک لحظه به نظری مخالف نظر خود توجه کند و همچون مشاور پزشکیان در میزگرد فرهنگی، حاضر است در مقابل چشم مردم آن رفتار عصبی و پرخاشگری و آبروبر را انجام دهد تا به این وسیله بتواند دهان منتقدش را ببندد.
 
این خروج از برنامه و بی‌احترامی به مخاطب البته سابقه طولانی در جریان اصلاحات دارد و شهیندخت مولاوردی و فاطمه شجاعی در برنامه جهان‌آرا و خود مسعود پزشکیان در زمان انتخابات مجلس در یک مناظره دانشجویی، دست به این بی‌احترامی زدند و می‌توان نتیجه گرفت رفتار عصبی محمد فاضلی نه یک اتفاق لحظه‌ای بلکه، رویه جریان اصلاح‌طلب در برابر انتقادهاست.
 
این رفتارهای تند و خشن علیه مردم و منتقدین، یادآور روزهایی است که حسن روحانی در پشت تریبون رسمی مملکت منتقدین خودش را مهمان ناسزا و تهمت و توهین می‌کرد و درحالی که شعار «نبندیم دهان‌ها را و نشکنیم قلم‌ها را» لغلغه زبانش بود، در دوران دولتش و چه بعد از آن، هزاران شکایت را علیه افراد و رسانه های منتقد خود ثبت کرد.
 
البته سابقه سیاه جریان اصلاحات در برخورد تند و خشن با منتقدین در همین‌جا به پایان نمی‌رسد. دانشجویان دهه هشتاد، روز دانشجوی سال ۸۳ را هنوز فراموش نکرده‌اند. روزی که سیدمحمد خاتمی تحمل پذیرش چند دانشجوی منتقد خود را نداشت و به مثابه یک دیکتاتور، آن ها را تهدید به اخراج از جلسه کرد.
 
کارنامه پر از خشونت و توهین جریان لیبرال نشان داده است که با دستیابی به قدرت، نه تنها آزادی بیان و آزادی سیاسی را به منصه ظهور نخواهند گذاشت بلکه استبدادی‌ترین و خشن‌ترین روش‌های برخورد با منتقدین خود را انتخاب کرده تا بتوانند آنها را حذف کنند و یا دهان‌شان را ببندند.
 
حال در این روزهای منتهی به انتخابات، باید از سردمداران جریان اصلاحات و نامزد انتخاباتی‌اش پرسید، کسی که با شهروند کشور خودش در زوهای تبلیغاتی انتخابات نمی‌تواند گفتگو کند و در همین روزها که هیچ قدرتی در دست ندارد هم با توهین و تحقیر از منتقدان پذیرایی می‌کند، چطور می‌خواهد تحمل انتقاد از عملکرد دولتش را داشته باشد و آیا پس از گرفتن رای، صدای هر منتقدی را نطفه خفه می‌کند؟
 
برنامه‌های مشاوران پزشکیان در این هفته هرچند ناخواسته اما چهره دولت آینده او را به تصویر کشید: دولتی عصبی، فحاش، و سرکوب‌گر منتقدین!
 
انتهای پیام/


 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home