هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 1 آبان 1403
ساعت 02:14
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 25 مهر 1403 ساعت 21:07
چهارشنبه 25 مهر 1403 20:29 ساعت
2024-10-16 21:07:04
شناسه خبر : 382605
مخرج مشترک رسانه‌های اصلاح‌طلب با رسانه‌های فارسی زبان رژیم صهیونیستی، نشان‌داد که رسانه‌های اصلاح‌طلب در مقطع کنونی، بیش از آنکه محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب را در دستور کار داشته باشند به دنبال تسویه حساب‌های جناحی هستند.
مخرج مشترک رسانه‌های اصلاح‌طلب با رسانه‌های فارسی زبان رژیم صهیونیستی، نشان‌داد که رسانه‌های اصلاح‌طلب در مقطع کنونی، بیش از آنکه محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب را در دستور کار داشته باشند به دنبال تسویه حساب‌های جناحی هستند.

گروه سیاست-رجانیوز: پس از وایرال شدن کلیپ قطع سخنان ضد صهیونیستی امیرحسین ثابتی در نشست شورای بین‌المجالس (ipu)، رسانه‌های اصلاح‌طلب هم‌صدا با رسانه‌های اسرائیلی فارسی زبان، با خوشحالی هجمه گسترده‌ای را بر علیه امیرحسین ثابتی به راه انداختند و مدعی شدند که علت این اتفاق عدم تسلط ثابتی به زبان انگلیسی هم بوده است.


به گزارش رجانیوز، امیرحسین ثابتی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس و برخی دیگر از نمایندگان مجلس، به عنوان هیات پارلمانی ایران در نشست شورای بین‌المجالس (ipu) حضور یافته است. در یکی از نشست‌هایی که در روز دوشنبه مورخ ۲۳ مهرماه برگزار شده بود و ثابتی به عنوان نماینده ایران در حال قرائت بیانیه ضد اسرائیلی به زبان فارسی بود، رییس جلسه سخنان نماینده ایران را به دلیل مشکل فنی در ترجمه قطع و از ادامه سخنرانی ثابتی جلوگیری کرد.

 

رسانه‌های اصلاح‌طلب خیلی زود این موضوع را دستاویز جدیدی برای اغراض سیاسی خویش قرار داده و در پی این ماجرا عنوان کردند که این اتفاق به جهت عدم تسلط ثابتی به زبان انگلیسی رخ داده است.


اما نکته‌ای که این هجمه رسانه‌ای را از موارد مشابه، متفاوت می‌کند این است که رسانه‌های اصلاح‌طلب این بار در کنار رسانه‌های اسرائیلی فارسی زبان، به هجمه علیه امیرحسین ثابتی می‌پردازند. این مخرج مشترک با رژیم کودک‌کش صهیونیستی به وضوح نشان‌دهنده آن است که رسانه‌های اصلاح‌طلب در مقطع کنونی بیش از آنکه محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب را در دستور کار داشته باشند به دنبال تخریب برخی نمایندگان انقلابی مجلس و تسویه حساب‌های جناحی هستند.
 


از سوی دیگر به طور معمول هر کشوری سعی می‌کند در رویدادها و همایش‌های بین‌المللی به زبان مردم خودش صحبت می‌کند. به عنوان نمونه در حضور و سخنرانی سالانه روسای جمهور کشور در مجمع عمومی سازمان ملل نیز هیچ رسانه‌ای از فارسی سخن گفتن آنها کلایه نمی‌کند. هم‌چنین در همین نشست شورای بین المجالس (ipu) که در حال برگزاری است، تمامی افراد که به عنوان نماینده ایران در این رویداد حضور داشتند به زبان فارسی صحبت کردند.

 

 

از طرفی عدم تسلط بر زبان انگلیسی در میان مسئولان عالی‌رتبه کشور پدیده تازه‌ای نیست! نمونه‌اش رییس جمهور فعلی کشور جناب آقای پزشکیان.


انتهای پیام/



 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home