هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 25 شهريور 1403
ساعت 02:42
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 9 شهريور 1403 ساعت 23:25
جمعه 9 شهريور 1403 23:21 ساعت
2024-8-30 23:25:49
شناسه خبر : 382131
رئیس سازمان اداری و استخدامی، مدیریت جهادی را راه‌حل مشکلات کشور دانست و ابراز امیدواری کرد در دولت چهاردهم نیز این سبک مدیریتی، تداوم یابد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی، مدیریت جهادی را راه‌حل مشکلات کشور دانست و ابراز امیدواری کرد در دولت چهاردهم نیز این سبک مدیریتی، تداوم یابد.
گروه سیاست-رجانیوز: میثم لطیفی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به تشریح اقدامات صورت گرفته در دوران فعالیت دولت سیزدهم پرداخت و گفت: بیش از ۱۲ موشک فضاپیما در سطوح مختلف جوی در سه سال گذشته پرتاب شد که این اقدامات برای بخش‌های کشاورزی، زیست‌محیطی و رقومی اتفاق بسیار مهمی محسوب می‌شود و این تعداد پرتاب بیش از همه‌ سال‌های گذشته است.
 
وی عضویت ایران در دو نهاد معتبر بین‌المللی (پیمان شانگهای و بریکس) را از دستاوردهای مهم این سه سال برشمرد و خاطرنشان کرد: این عضویت هژمونی غرب را شکست؛ زیرا برخی کشورهای جهان توانستند با ایجاد این دو نهاد در مقابل جریان غرب ایستادگی کنند.
 
لطیفی گفت: این دستاوردی است که با پیگیری‌های دولت در سه سال گذشته رقم خورد و اثر آن سال‌های سال برای کشور باقی خواهد ماند و از مواهب آن بهره‌مند خواهد شد.
 
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره اقدام‌های دولت سیزدهم در زمینه بهداشت و درمان اظهار داشت: سامان‌دهی وضعیت دارویی و نیز برقرار بیمه برای کودکان زیر هفت سال ثمر فعالیت دولت در سه سال گذشته بوده است.
 
لطیفی فعال‌سازی کریدورهای حمل‌ونقلی و نیز توجه به توسعه ترانزیت شرق به غرب و نیز شمال و جنوب که از جمله آرزوها بوده را نیز ثمره فعالیت سه سال گذشته دانست.
 
وی ادامه داد: طرح آب‌رسانی از دریای عمان به استان‌های یزد، کرمان و اصفهان در این سه سال شروع شد و خبرهای خوبی درباره آن خواهد رسید و امیدواریم این طرح در دولت چهاردهم نیز پیگیری شود.
 
لطیفی خاطرنشان کرد: آنچه سه سال گذشته را برجسته‌تر می‌کند و مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم به شمار می‌آید، معرفی یک سبک و الگوی مدیریتی در کشور بود.
 
وی این سبک و الگو را مدیریت جهادی دانست و افزود: این نقطه ممتاز دولت در سه سال گذشته بوده است، نباید از این موضوع غفلت کرد زیرا این سبک مدیریت راه‌حل مشکلات کشور است.
 
لطیفی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان راه خدمت ابراز امیدواری کرد این سبک مدیریت در کشور تداوم داشته باشد.
 
انتهای پیام/


 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home