هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 16 شهريور 1403
ساعت 02:43
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 1 مرداد 1403 ساعت 16:07
دوشنبه 1 مرداد 1403 16:04 ساعت
2024-7-22 16:07:00
شناسه خبر : 381877
یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد که روسای دستگاه‌های امنیتی رژیم اشغالگر درباره لزوم توافق با مقاومت فلسطین درباره آتش‌بس در نوار غزه، توافق کردند.
یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد که روسای دستگاه‌های امنیتی رژیم اشغالگر درباره لزوم توافق با مقاومت فلسطین درباره آتش‌بس در نوار غزه، توافق کردند.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی از اتفاق نظر بین سران دستگاه های امنیتی رژیم اشغالگر درباره لزوم آتش بس با مقاومت فلسطین خبر داد.
 
بر اساس این گزارش، روسای دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی معتقدند که محور صلاح الدین(فیلادلفیا) مانع توافق نیست و مقاومت فلسطین می تواند از راه های دیگری هم سلاح مورد نیاز خود را تامین کند.
 
این رسانه صهیونیستی، بازگشت مقاومت فلسطین و آوارگان فلسطینی به شمال نوار غزه را مهمترین مانع رسیدن به توافق اعلام کرد، اما به نقل از روسای دستگاه های امنیتی رژیم اشغالگر نوشت: اگر نتانیاهو بخواهد توافق انجام شود، موضوع بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال نوار غزه نیز قابل حل است.
 
هاآرتص در عین حال، نتانیاهو را تصمیم‌گیرنده نهایی درباره توافق آتش بس اعلام و اضافه کرد: نخست وزیر، همه موافقان آتش بس در کابینه و کنست (پارلمان) را به بازی گرفته و در چارچوب امیال سیاسی خود تصمیم می گیرد.
 
با گذشت حدود ۱۰ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته این اسرا را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه، کشته شده اند. این امر منجر به تشدید اعتراضات در سراسر سرزمین های اشغالی شده است.
 
با وجود تلاش کشورهای مختلف از جمله مصر و قطر، مذاکرات آتش بس بین رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین، به دلیل کارشکنی های کابینه نتانیاهو، بارها متوقف شده است.
 
انتهای پیام/


 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home