هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 15 مهر 1403
ساعت 21:10
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 15 تير 1403 ساعت 22:48
جمعه 15 تير 1403 22:39 ساعت
2024-7-5 22:48:59
شناسه خبر : 381722
پس از جمع‌بندی اولیه آرای روستاها و صندوق‌های سیار، محسن منصوری؛ رئیس ستاد دکتر سعید جلیلی در توییتی ابراز امیدواری برای پیروزی کرد.
پس از جمع‌بندی اولیه آرای روستاها و صندوق‌های سیار، محسن منصوری؛ رئیس ستاد دکتر سعید جلیلی در توییتی ابراز امیدواری برای پیروزی کرد.

گروه سیاست-رجانیوز: پس از جمع‌بندی اولیه آرای روستاها و صندوق‌های سیار، محسن منصوری؛ رئیس ستاد دکتر سعید جلیلی در توییتی ابراز امیدواری برای پیروزی کرد و نوشت: « یه حالی دارم، مثل انتخابات تیر ماه ۸۴.

سرشار از امید و مبشرات. رفقا یه همت دیگه بکنید.

«تا دولت کریمه، یک یا حسین دیگر»

دعا، سیل صلوات و حدیث کساء راهگشاست انشاالله.»

 

انتخابات ریاست جمهوری ایران در ابتدا برای سال ۲۰۲۵ (۱۴۰۴) برنامه ریزی شده بود اما با شهادت رئیس جمهوری ایران در سقوط بالگرد زودتر برگزار شد.

 

حدود ۶۱ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری امسال هستند. از این تعداد، حدود ۱۰ میلیون ایرانی واجد شرایط رای دادن، مقیم خارج از کشورند که در ۳۴۴ شعبه اخذ رای تعیین شده در کشورهای مختلف می‌توانند حضور یابند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

 

بر اساس اعلام ستاد انتخابات، در انتخابات هفته گذشته، ۹۷ هزار و ۹۶۷ رای در خارج از کشور به صندوق انداخته شد. با این حال، دولت کانادا به مراکز رای گیری اجازه فعالیت نداد.

 

در مجموع ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رای روند رای گیری در دور دوم انتخابات در داخل ایران را مانند دور قبل تسهیل کرده است که بیش از ۶ هزار شعبه آن تنها در تهران به عنوان پایتخت قرار دارد.

 

 

شمارش آرا بلافاصله پس از بسته شدن صندوق‌های رای آغاز می‌شود و وزارت کشور تا صبح روز شنبه نتایج این دور از انتخابات را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/



 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home