هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 8 خرداد 1403 ساعت 12:40
سه شنبه 8 خرداد 1403 12:07 ساعت
2024-5-28 12:40:16
شناسه خبر : 381228
علی نادری، فعال رسانه‌ای و مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در یادداشتی با عنوان « چرا باید در مقابل تحریف رییسی ایستاد؟» نوشت: این مدت خیلی تلاش کردم که برای سید عزیز و شهید، در این صفحه متنی به یادگار بگذارم؛ اما راستش را بخواهید دست و قلمم نرفت که نرفت که نرفت.
 
از نزدیک با او زندگی کرده بودیم و حالا فقدان این گوهر ارزشمند برای ما غیرقابل باور و تحملش سخت و دشوار است. اما تسلیم هستیم به رضای خداوند متعال و راضی به قضاء و تقدیرش. با این وجود با دیدن توصیفاتی ناقص از «رئیسی عزیز» آنهم به بهانه تمجید از او، این را عافیت طلبی دیدم که چیزی نگویم و ننویسم و همین شد که شب گذشته میهمان برنامه جهان آرا شدم.
 
رئیسی در برخی از نگاشته‌های این روزها، به انسانی خوش قلب، مخلص و آدمی «خیلی خوب و صاف و ساده» تبدیل شد که فقط همین بود و همین. پس رئیسیِ مدیر تحول‌گرای آستان قدس که این آستانه مقدس را رنگ و بوی دیگر داد چه کسی بود؟ پس رئیسیِ رئیس قوه قضائیه تحول گرا که در دو سال قوه‌ای پر از مشکل و با نارضایتی حداکثری مردمی را به محبوب‌ترین قوه از قوای سه گانه کشور مبدل کرد چه کسی بود؟
 
پس رئیسیِ رئیس جمهور با انبوهی از توفیقات در سیاست خارجی و گشودن افق‌های جدید پیش روی ایران چه کسی بود؟پس رئیسیِ رئیس‌جمهور مرد اداره کشور در بدترین و دشوارترین شرایط ممکن کجا بود و چه کسی بود؟
 
رئیسیِ فرمانده عالی وعده صادق، رئیسیِ ده‌ها سفر استانی، مگر دور و برمان انسان خوش قلب کم داریم؟ آیا این موجب برانگیختن مردم برای این تشییع و ابراز همدلی عظیم می‌شود؟!
 
فقط خوش قلبی و ویژگی‌های شخصی و نه مدیریتی، سیاسی و اجتماعی اوست که موجب می‌شود تا رهبر انقلاب او و دولتش را «مغتنم»، «جامع‌الاطراف»، «با کفایت » و از «بهتربن‌هاب زیر آسمان» بدانند و فقدانش را «خسارتی جبران ناپذیر» عنوان کنند؟
 
رئیسی خوش قلب از عملکردش جدا نیست. رئیسی خوش قلب همان تولیت موفق آستان قدس است. رئیسی خوش قلب همان رئیس محبوب و موفق قوه قضائیه است. رئیسی خوش قلب همان رئیس‌جمهو محبوب و موفق و به فرموده رهبر انقلاب، همان رئیس جمهور جامع الاطراف و باکفایت است.حتما دولتش دولت معیار برای دولت‌های آینده خواهد بود، هم شیوه و روش شخصی رئیسی و رویکرد دولتش‌ معیار است و این را رهبری معظم انقلاب می‌خواهد.
 
با این تفکیک اشتباه، به رئیسی ظلم نکنید. شخص رئیسیِ خوش قلب و مهربان از شخصیت رئیسیِ تولیت آستان قدس و رئیس قوه قضائیه و رئیس‌جمهور جدا نیست. اینها با هم بوده که این موج از محبوبیت و اقبال را خلق کرده و به ظهور رسانده است.
 
رئیسی مسیر خلق سرمایه اجتماعی را نه در صورتبندی‌های تئوریک، که در شهادتش به همه ما آموزش داد. این مسیر اختصاصی تربیت‌شدگان انقلاب اسلامی است.
 
انتهای پیام/


 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home