هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 ساعت 12:33
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 12:25 ساعت
2024-5-20 12:33:13
شناسه خبر : 381028
ریاست‌جمهوری روسیه روز دوشنبه شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در سانحه بالگرد را تسلیت گفت.
ریاست‌جمهوری روسیه روز دوشنبه شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در سانحه بالگرد را تسلیت گفت.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: کاخ کرملین از تسلیت رئیس جمهور روسیه در پی شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» ریاست جمهوری اسلامی ایران و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه خبر داد.
 
به گزارش رجانیوز، در پیام تسلیت ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری خطاب به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: صمیمانه‌ترین تسلیت‌های ما را در رابطه با فاجعه عظیمی که بر مردم ایران وارد و منجر به جان باختن سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و همچنین تعدادی دیگر از شخصیت‌های برجسته ایران شد را بپذیرید.
 
رئیس جمهوری روسیه در این پیام تسلیت نوشت: سید ابراهیم رئیسی سیاستمداری برجسته بود که تمام عمرش وقف خدمت به میهن بود. او به حق از احترام بالایی نزد هموطنان خود و اقتدار قابل توجهی در خارج از کشور برخوردار بود.
 
وی افزود: او به عنوان دوست واقعی روسیه، مشارکت ارزشمندی در توسعه روابط حسن همجواری بین کشورهایمان داشت و تلاش زیادی برای ارتقای مناسبات دوجانبه به سطح مشارکت استراتژیک انجام داد.
 
 
پوتین در ادامه این پیام تسلیت نوشت:‌ من چندین بار فرصت دیدار با سید ابراهیم رئیسی را داشتم و بهترین خاطره از این مرد بزرگ را برای همیشه در ذهنم باقی خواهد ماند. من از شما می خواهم که صمیمانه ابراز همدردی و حمایت خود را به خانواده و دوستان رئیس جمهور فقید و همه جانباختگان این فاجعه بزرگ اعلام کنید. برای آنها و همه مردم ایران در برابر این ضایعه سخت و جبران ناپذیر، شکیبایی آرزو دارم.
 
انتهای پیام/


 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home