هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 18 خرداد 1403 ساعت 18:15
جمعه 18 خرداد 1403 18:11 ساعت
2024-6-7 18:15:11
شناسه خبر : 381344
یک مقام آگاه از پیگیری قضایی موضوع انتشار غیرقانونی شهادت نامه برخی اعضای دولت خبر داد و گفت: اخیرا دستگاه قضا با برخی چهره‌ها که به دنبال آلوده کردن فضا بوده‌اند برخورد داشته و انتظاراست که تحرکات چهره‌های سابقه‌دار و پرونده‌دار امنیتی و قضایی  نیز در دستور کار قرار بگیرد.
یک مقام آگاه از پیگیری قضایی موضوع انتشار غیرقانونی شهادت نامه برخی اعضای دولت خبر داد و گفت: اخیرا دستگاه قضا با برخی چهره‌ها که به دنبال آلوده کردن فضا بوده‌اند برخورد داشته و انتظاراست که تحرکات چهره‌های سابقه‌دار و پرونده‌دار امنیتی و قضایی نیز در دستور کار قرار بگیرد.
گروه سیاست-رجانیوز: یک مقام آگاه در گفتگو با ایرنا از پیگیری قضایی موضوع انتشار شهادت شرعی برخی اعضای هیات دولت به شورای نگهبان خبر داد.
 
این مقام‌ آگاه گفت: نگارش این نامه طبق رویه‌ای مرسوم و با هدف توثیق یکی اعضای هیات دولت به صورت غیرعلنی و صرفاً جهت استحضار اعضای محترم شورای نگهبان نگاشته شده است.
 
وی تاکید کرد: باید مراجع مسئول بررسی نمایند این نامه چگونه در اختیار برخی چهره های رسانه ای دارای سابقه در نهادهای امنیتی و همچنین دارای سابقه قضایی قرار گرفته و منتشر شده است.
 
این مقام مسئول با اشاره به محتوای شهادت نامه مذکور اضافه کرد: این نامه یک شهادت نامه شرعی برای اعضای محترم شورای نگهبان مبنی بر تایید صلاحیت‌های یکی از نامزدهای انتخاباتی است و صرفا برای ارائه به اعضا تنظیم شده و بنایی بر انتشار رسانه‌ای آن وجود نداشته است.
 
وی از پیگیری قضایی موضوع انتشار غیرقانونی این نامه خبر داد و با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در نفی لجن‌پراکنی در فضای انتخاباتی گفت: اخیرا دستگاه قضا با برخی چهره‌ها که به دنبال آلوده کردن فضا بوده‌اند برخورد داشته و انتظار این است که تحرکات چهره‌های سابقه‌دار و پرونده‌دار امنیتی و قضایی که این روزها در تخریب نامزدها فعال شده‌اند نیز در دستور کار قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/