ورزش اقتصاد

فرهنگ

تاريخ

درباره ما ارتباط با ما آرشيو جستجو پيوند ها
جمعه، 7 آذر 1393 01:14
تبلیغات














کروبی در استخر آکادمی المپیک؟! + عکس

امروزظهر جلوی استخر آکادمی المپیک مهدی کروبی رو از نزدیک دیدم. اصلا باورم نمی شد ، با یک فضای امنیتی خاصی اومده بود استخر، تازه یک سانس کامل رو براش قرق کرده بودند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در هفته گذشته شاهد بودیم برخی کاربران سایت های ضدانقلاب ، عکسهای کروبی از متهمان اصلی فتنه 88 را در هنگام ورود به استخر" آکادمی المپیک " در تهران ، منتشر کرده اند. کاربر مورد اشاره که این تصاویر را با دوربین موبایلش ثبت کرده، از حضور کروبی در آن محل که تحت تدابیر شدید امنیتی صورت گرفته ، بسیار ذوق زده نیز شده است!
 
وی نوشته است :" امروزظهر جلوی استخر آکادمی المپیک مهدی کروبی رو از نزدیک دیدم. اصلا باورم نمی شد ، با یک فضای امنیتی خاصی اومده بود استخر، تازه یک سانس کامل رو براش قرق کرده بودند! "
 
گزارش هاي منتشر شده در شبکه های اجتماعی کاربران منتسب به جریان فتنه ، حاكي است وي در هفته بين ۲ تا ۳ بار به این استخر مي رود و از ساير وسايل تفريحي آنجا نيز استفاده می کند.
 

کد خبر:113193 -

نظرات کاربران

نام:
ايميل:
نظر
کد امنيتی كد امنيتي تغيير تصوير
 
ارسال
نظرات کاربران

فرض کنید کروبی داره تو استخر پادوچرخه می زنه!!!!


پاسخ
حضرت کهروبی حفظت الله

مگه چشه.دلت بسوزه تازه زیرابیش هم در حده تیم ملی اسرائیله.


امیر

طرف علنا کودتا میکنه علیه نظام بعد براش وسائل تفریحی هم آماده میشه ، اونوقت یه سری احمق خیال میکنند رهبرشون در حصر به سر میبره ، خاک بر سر ساده لو اتون بریزم خداییش برید با این نظام حال کنید

پاسخ
فرزند این آب و خاک

آیت الله؟!!!!!!!! انگار هرچی بی سوادتر و خائن تر میشن مدارج علمیشون هم بالاتر میره!!!! سعید حجاریان هم کم کیف نکرد! استخر - سونا- جکوزی و ماساژور!! بنام زندانی اونم زندان اوین اما حال دنیا رو کردن! هر روز هم پیش همسرانشون بودن! تازه زنش شاکی شده بود چرا براش جوجه کباب نمیرن!!!! اونوقت من و شما بیکار شدیم نشستیم اینجا کامنت میذاریم!!! با کلی بدبختی زندگی میکنیم! میگم چظوره یه تخلف سنگین سیاسی بکنیم بریم زندان اوین خوبه هااااااااا ته تخلف سیاسی میشه حکم فائزه! استخر و جکوزی و سونا و ماساژور بگیر تا اینترنت و لپ تاپ هم تو زندان آزاده( ابطحی ) !!! تازه همه اینا مفتیه! بخرج ملت بدبخت!!!!! کلی دوست و رفیق هم پیدا میکنی خلاصه خوش میگذره! زندان اوین = هتل اوین اونم هتل ۱۰ ستاره نه ۵ ستاره !!!! فقط به مهدی هاشمی و بابا آیت اللهش !!!و خانواده اش بد نگو اعدام نمیشی به نظام و... هرچی دلت خواست بگو! تهش حکم فائزه هست دیگه! من نمیدونم کی به اینها حکم آیت اللهی میده! ... طرف مثل کروبی اینهمه غلط کاری میکنه نه تنها دادگاه ویژه روحانیت نمیره خلع لباس نمیشه کمترین اخطاری هم نیمشه! اما یکی مثل رسائی که ولایتمداری و خدماتش چشم دشمن و خصوصاً‌مجلسی هایی مثل علی مطهری - توکلی - شیخ قدرت علیخانی و .... رو کور کرده فرت میبرنش دادگاه روحانیت بجرم چاپ عکس خائنی بنام خاتمی!!!!!!!!!!!!

محمود

آیت الله؟؟؟!!!!


نمیشه منم برم حصر؟؟؟؟

پاسخ

برو جونم به نظام و ... توهین کن میری حصر هتل اوین!! اما فقط قول بده درمورد فائزه هاشمی و بابا و داداش فراریش چیزی نگی چون اونوقت از حصر خبری نیست یه سر ...



احد

مردیکه مفت خور خدا لعنتش کند


حامد

باز هم وقت انتخابات شد و اين فتنه گران از لانه هايشان بيرون خزيدند. بايد منتظر بود و ديد كه اين حرام لقمه ها اين بار چه نقشه اي كشيدند.واي بر دستگاه هاي امنيتي كه اگر اينان دوباره بتوانند شورشي راه بيندازند.

پاسخ

پدر ایشان حرام خور نبود ایشان (مهدی کروبی ) حرام خور و جیره خوار دیگران شد


مصطفي

اي كاش آيت الله را از جلوي اسم اين ملعون برداريد


حیدر

ببخشید ایشان کی به مقام آیت الهی رسیدند که ما بی خبر بودیم !!!

پاسخ
طاها

اینام یه جورایی آیت الله هستند البته آیاتی الهی از جنس عبرت برای بقیه :)


باقری

تقبل الله


این شکنجه ها خیلی سخته ... منم میخوام شکنجه بشم


خوبه تو کشور ما با فتنه گر ها ومعارضین انقلاب ومردم زیادی با رافت اسلامی برخورد می شه.شاید باید فتنه گر بود تا از رانت انقلاب برخوردار شد.


عاصی

وای چه حصرتوپی!!!!!!!


منم ميخوام برم حصر!


MAY3AM

آیت الله!!! یا لعنت الله!!!


حسین

مـــــــا در این بازی هـمه (بـــــــازیــــــچـه ایــم)


برا چی به کروبی توهین می کنید ؟ والا حساب کروبی از موسوی و خاتمی و هاشمی جداست ... کروبی سرمایه نظامه ...

پاسخ

سرمایه نظام؟ توی بیچار یا سرمایه نمی دونی چیه یا نظام !!!

سرمايه نظام رو خوب اومدي :)) :)) :))

هههههههه.....جک باحالی بود

خدا اینجور سرمایه ها رو از این ملت بگیره که اینقدر قدر نشناسن!!

مهدي

جوووووووونم!!!!! چي چيه نظامه؟؟؟؟؟كروبي؟ همين مرده رو ميگي؟ بيچاره نظام!!! آقا بيا رو من حساب كن بخدا خيلي بيشتر سود دارم اگه اين سرمايه ي نظامه ،پس كي نقش دشمن نظام و معاند ر بازي مي كنه ،و رو خدا فيلمنامه رو بدون بازيگر نكنين اينطور همه چي به هم ميريزه چه حرفا!! سرمايه ي نظام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سید

منظورش نظام دو برره بود دیگه ،چرا نمی گیرید . خرزو خان خودتی ناقلا


سید رضا

خوبه به خدا ای همه خیانت کرده حالا هفته ای دو سه بار هم میبرنش استخر. اونم با امکانات رفاهی هتل المپیک. خدا شانس بده


بی.سیم.چی

وای!!!!!!! خواهشا مراقب باشید تو آب موقع شنا خوابشون نبره! بیدار میشن یه هویی می بینن دم در جهنم ایستادن؛ اون موقع با ملائکه ی عذاب درگیری پیدا می کنن آبروی هر چی ایرانیه میره!!


قنبر

اگر امروز ايشان را بعنوان مهره اي عليه نظام مي بينيد بخاطر ان كارهايست كه در زمانم مسوليتش انجام ميداد وقتي كسي صاحب پستي شود وخيانت كند خداوند هم اورا رسوا مي كند گرچه زمان برده تا مردم متوجه شدند اما صبر خداوند زياد است ولي در همين دنيا ايشان ومانند شان را رسوا كرد.


کورش

پس هنوز زنده ست:D بی بی سی که میگفت این بنده خدا تو لونه موش داره زندگی میکنه و شکنجه میشه:D چه شکنجه ی باحالی:D آیت الشیطان شدنتم مبارک.به سلامتی شیطون بهت درجه جدید داده بخاطر خوش خدمتی:D


سعید حسینی غفاری

ببخشید ولی تحت تدابیر امنیتی شدید ایون عین عکسها رو گرفتند ؟ شما باور میکنید؟


علي

خوبه كه توي حصره ! ببين قبلا كجاها كه نمي رفته


حامد

چقدر شما بی شرف هستید و بی حیا یعنی آقای کروبی در حصر نیست و آزاد داره میگرده نوبت شما هم خواهد رسید آن روز دیر نیست

پاسخ

فعلا که امثال تو باید دنبال سوراخ موش بگردید توی فاضلاب

حیدر

شما که با شرف و با حیا هستید بفرمایید با اینهمه خیانت و نوکری دشمنان خدا و مملکت را کرده چه باید کرد!؟ والله خیلی رو دارید.

علي

اولا رعايت ادب ايراني خيلي مهمه . اين جور كلمات از دهان ادمهاي بي مغز و بي شعور خارج مي شه ، لطفا وارد اين گروه نشيد كه امثال مثل كروبي و موسوي اونجا موجودند و نيازي به حضور شما نيست . اين نظر فقيدانه ي حضرت عالي نشان از اين داره كه هنوز با وجو اين همه سنت متوجه حصر و معني و مفهموم اون نشدي . بهتر سري به لغت نامه ها بزني تا معني و مفهوم حصر را متوجه بشي .

چرا تو حصره اما حصر ایرانی با حصرهای رایج دنیا خیلی فرق داره می بینید که!

مهدي

بشين بينيم بابا چه لفظ قلم هم ميگه «آقاي كروبي» ،اين مردك اگه شور داشت با اين سنش همه ي خدماتش رو به باد نميداد

حصر نه عزیز جون حصیر چون بعد از سونا روی یک حصیر کهنه می خوابه بیچاره تا مشت و مالش بدن پس تو جصیره نه حصر


علی

خدا لعنتش کنه....


خوش به حالش ما که سالی یکبار هم نمیتوانیم با این قیمتها به استخر برویم


واقعا هر وقت یادم میاد این یارو 8سال رییس مجلس ایران بوده شرمم میشه


عباس منصوری

خداوکیلی اینها مگه کی هستند. این داستان ازدو حال خارج نیست.یا افرادبا نفوذی بدون اینکه جلب توجه ای داشته باشند باهزارتوجیح برای مسئولین، به این آقایان حال میدهند که باید گفت...؟؟!!! یااز روی جهالت به این کار دست میزنند، که باز باید گفت....؟؟!!!


فاطمه

عدالت کجاییییییییییییییییییییییی؟!


این بشر عربی راهنمایی رو هم بلد نیست اونوقت آدم جیره خوار زده آیت الله کروبی اینجاست که باید گفت آقا گربه هم مسمان شده


محمدرضا

آخه من نمیدونم شما بیکارید به هرچیز این دو نفر کروبی و موسوی گیر میدید و طوری هم خبر رو منتشر می کنید که انگار چه خبره !! شاید بنده خدا یه مریضی آرتروزی چه میدونم گرفتگی عضلاتی چیزی گرفته دکتر هم براش تجویز کرده که باید هفته ای دو سه بار بره استخر .


شهروند

یعنی چه؟!


بچه های مردم بعلت عدم آگاهی و تکیه بر این افراد محکوم میشوند اینها از تفریح خودشون نمیگذرند ایشان در حصر این کارها را میکند خدا میداند که در ریاست چه کارها که نکرده اند.فردا خانم کروبی در مصاحبه اش اعلام میکند که اسپری های سرطانزای پروستات(این فلسفه سرطان پروستات را نمی دانم از خودش بپرسید)را در اب زده اند و حاج آقا سرطان گرفته.البته برای تجدید فراش خانم کروبی بد نیست حاج آقا سرطان بگیرد


علی

روز محاکمه ی شما میرسه... یه روزی باید به ملت ایران جواب بدین... به امید ایران سبز و آزاد

پاسخ